نظری‌جویباری: آقایان! فتح‌الله‌‌زاده پرافتخارترین مدیرعامل استقلال است
نوشته شده توسط : alireza

بیانیه روز گذشته واعظی‌آشتیانی و صحبتهای بی‌اساسی که وی انجام داده بود سبب واکنش معاون اول استقلال شد.
علی نظری‌جویباری در این باره اظهار داشت: مدیرعامل سابق روزی که از استقلال رفت عنوان کرد من دیگر در خصوص ورزش و فوتبال هیچ حرفی نمی‌زنم اما ایشان بیشترین مصاحبه‌ها را متعلق به خود کرده‌اند و هر روز مصاحبه‌های مختلف‌شان در نشریات دیده می‌شود. اما سوال من این است که ایشان چرا اینقدر برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند؟بنده هم حدود یک سال از استقلال دور بودم اما هیچ وقت علیه هیچ یک از استقلالی‌ها صحبت نکردم چرا که اصل برای من موفقیت استقلال بود اما الان برخی‌ها فقط منتظر باخت استقلال هستند تا آرامش این تیم را به هم بزنند.
وی در ادامه گفت: فتح‌اله‌‌زاده به این نیاز ندارد که مدیرعامل سابق استقلال او را سرلشکر خطاب کند یا نه. فتح‌اله‌‌زاده پرافتخارترین مدیر تاریخ استقلال است و این تاریخ را نه من می‌نویسم و نه دیگری. بلکه افتخارات صورت گرفته و قهرمانی‌های استقلال او را به مدیری موفق و کاربلد تبدیل کرده است. با این حال مردم بهترین قاضی هستند و آنها باید سوابق را با هم مقایسه کنند تا مشخص شود کدام مدیر برای استقلال چه افتخاراتی کسب کرده است؟ فکر می‌کنم با این مقایسه مشخص شود که فتح‌اله‌‌زاده واقعا سرلشکر بوده یا خیر.
نظری ضمن بر شمردن تفاوتهای بالای فتح‌اله‌‌زاده و واعظی اظهار داشت: مدیرعامل سابق که می‌گوید فتح‌اله‌‌زاده استقلال را سیزدهم کرده بود باید بداند در همان سال استقلال قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رفت. او باید بداند همان استقلالی که در زمان او قهرمان شد را فتح‌اله‌‌زاده با زحمت بسته بود و بهترین نفرات را به خدمت تیم درآورده بود اما وقتی استقلال قهرمان شد واعظی این قهرمانی را به نام خود تمام کرد.
معاون اول استقلال با اشاره به جدایی بازیکنان کلیدی فصل گذشته استقلال گفت: اگر مدیرعامل سابق مدیریت داشت نفرات کلیدی استقلال از تیم جدا نمی‌شدند. چرا نفراتی مثل اکبرپور، کاظمی، جان‌واریو، حیدری و ... از استقلال جدا شدند؟ من فکر می‌کنم بازیکنان قاضیان خوبی هستند و باید آنها شهادت دهند که کدام مدیر برای استقلال تلاش کرده و چه کسی ناآرامی در باشگاه برقرار کرده بود؟ ما ۳ سال پیش به هزار زحمت نفرات کلیدی استقلال را جذب کرده بودیم اما آقایان یک شبه این بازیکنان را از تیم فراری دادند...
علی نظری در ادامه اعلام کرد: امیدوارم جناب آقای مدیرعامل سابق استقلال نیمه پر لیوان را هم ببینند و واقعیت‌ها را هم بیان کنند.
وی در پایان با تاکید بر اتحاد استقلالیها اظهار داشت: دوست دارم در این استقلال همه به یکدیگر کمک کنند تا تیم بتواند به موفقیت و سربلندی برسد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: